Prima comanda pe Sheinside.com

Standard

Tot facebookul vuieste de haine, toata lumea face reclama! Mi-a atras atentia Sheinside pentru ca au un sistem bun de bonusuri, si m-am gandit eu sa strang suficiente puncte sa imi platesc o comanda, macar partial. Ei, de unde atata rabdare, imi faceau cu ochiul fiecare dintre frumusetile puse pe site! Apoi am citit ca daca recomanzi 5 persoane pe site ai reducere 50% la comanda, si rotitele s-au pus in miscare! Asa am ajuns sa fac prima comanda, nu mare, 3 produse, sa le vad eu mai intai cum arata si in realitate! Acum astept cu maaare nerabdare coletul! Urmaresc ca uliul pe site, la tracking, ce se mai intampla cu comanda mea. Am platit in total apoximativ 148 ron, nici ieftin, nici scump. Cel mai tare m-a incantat gentuta bufnita si sunt curioasa cand vine, daca este la fel de frumoasa precum in poza. Cand ajunge comanda, punem poze, sa facem comparatie intre cele de pe site, si realitate!
Va pup!

F.   1399273811630925783

2 răspunsuri »

Lasă un răspuns

