Daca masinile circula pe trotuar, pietonii trebuie sa mearga pe sosea?

Standard

Am iesit azi la plimbare cu fetele, dar si cu treburi, pe la Herastrau. Am parcurs distanta de la pavilionul H pana la intrarea in parc de la Arcul de Triumf pe jos, pe trotuar evident. Stiam ca trotuarul este pe jumatate ocupat de masini, ca de obicei, pentru ca nu exista suficiente locuri de parcare in Bucuresti! Dar pe trotuarul jumatate ocupat de masini, plin de oameni si biciclisti, treceau alte masini, care intrau sau ieseau de pe trotuar, asa ca a tot trebuit sa ma feresc si sa ma opresc cu copii sa fac loc masinilor. Pai daca masinile parcheaza pe jumatate de trotuar, si pe restul circula ca sa ajunga la locurile de parcare, NOI pietonii, pe unde sa mai mergem???

Cu stres si cu doi copii de mana am ajuns in parc, aveam o sedinta foto cu Sorana si am „ocupat” o parte din alee sa fie pozati copii, am intalnit si un domn deranjat ca nu are loc sa treaca cu bicicleta care ne-a dojenit din mers.  Nenea asta m-a enervat, eu nu am spus nimic ca a tot trebuit sa ma feresc de masini si biciclete pe trotuar, si ca am mers stresata ca poate sa imi loveasca fetele ba o masina, ba un biciclist.

Aventuri din Bucuresti! Am ajuns acasa, si Doamne ce bine este! -))

Lasă un răspuns

