Cand au copii prea multe jucarii?

Standard

De fiecare data cand trebuie sa fac curatenie la jucariile fetelor imi jur eu mie, plina de nervi ca nu le mai cumpar niciodata nimic! Au foarte multe, si le imprastie si le amesteca si mie imi place sa stea fiecare joc in cutia lui, fiecare asezate la locul lor! Nervii imi trec, ma trezesc apoi ca le mai cumpar cate ceva si uite asa avem o casa plina de jucarii. Le-am amenajat pe terasa casei un spatiu de joaca, cu topogan, cu leagan, unde am pus toate jucariile in speranta ca macar asa nu mai stau insirate prin toata casa. Desigur ca ducem o lupta sa pastram acel spatiu ordonat!
Intrebrea mea, retorica, oare cand au copii prea multe jucarii? Nu se joaca cu tot ce au, unele le-au si uitat deja…. totusi vor altele, cum apar noi desene animate sau noi reclame cu cine stie ce la televizor.

Acum in noiembrie este ziua Soranei, face 8 ani, si ma gandesc cu groaza ca va primi in dar….. jucarii! altele! Unde oare le mai inghesui eu si pe acelea? Pentru ca am doua fetite, vor primi jucarii amandoua :-))

Am si donat o gramada din ele, mai ales cele de bebelusi, la cunoscuti. Am mai dus si la gradinita, dar tot sunt multe!

La voi acasa cum este?

F.

images

Lasă un răspuns

