Pregatiri de Halloween cu Sheinside

Standard

Am imprumutat cultul sarbatorilor americane, acum le consideram si noi de ale noastre si chiar ne plac! Copii adora Halloweenul si sincer si mie a inceput sa imi placa! Cand eram micuta bunicul ne invata sa facem felinare din dovleci si ne distram copios, era un fel de Halloween al nostru, doar ca nu ii spuneam pe nume :-))

Anul acesta si eu voi face cu fetele mele ceva special, cu siguranta, iar pentru noi doamne dragi recomand hainutele speciale de sarbatoare de la Sheinside!

Toate sunt frumoase, de calitate si le gasiti aici! Gasiti si accesorii pe masura, de la genti, la coliere si inele, toate frumoase foc!

V-am facut curioase? Intrati sa vedeti ce minunatii!

1410341910255790543

Lasă un răspuns

