Stii ca traiesti in Romania daca….

Standard

Noi romanii suntem inca invatati sa fim tratati urat, cand te duci sa stai pe la ghisee sa platesti taxe, sau sa ceri informatii la institutiile statului ti se pare normal ca doamna din spatele ghiseului sa fie o muratura! Sa se uite urat, sa iti arunce informatii si sa se arate indignata cand tu nu intelegi! Doamne fereste, cand dai prin absurd de vreuna draguta, ti se pare ciudat!

Acest tip de femeie de la ghiseu am intalnit ieri, la Carrefour Baneasa, unde am fost la cumparaturi, cum ma duc eu tot timpul ca o furnicuta. Sotul meu a castigat un bon valoric la ei, la un concurs,  si ieri ne-am dus sa ridicam si acel bon. Dna de la ghiseu a dat din umeri, a spus ca nu stie despre ce este vorba (desigur sotul meu a transmis datele si copia CI catre persoana de la Carrefour, s-a confirmat primirea si a fost instintat sa mearga in cursul sapt, intr-un interval orar sa ridice), dansa tot intreba: „la Carrefour Baneasa sigur?”.  Am recunoscut si la aceasta doamna atitudinea de muratura, am deranjat-o desigur, si decat sa verifice si sa intrebe pe cineva avizat, ne-a invitat politicos sa revenim peste 2 – 3 zile! Pai de ce sa revin eu in 2 – 3 zile? Sa dau tot peste muratura care nu vrea sa verifice sa ma cheme peste alte 2 – 3 zile? NUUUU! Nici gand!

Usor enervata si iritata, am rugat-o, da, am rugat-o! sa verifice pentru ca eu nu vreau sa revin peste 2 – 3 zile, am cautat mailul prin care se confirma premiul si i l-am aratat stimabilei. S-a aratat mirata ca scria in mail Carrefour Baneasa, cred ca tot spera ca noi gresisem magazinul si poate sa ne expedieze in alta parte. Si-a schimbat atitudinea dupa ce a vazut mailul si ne-a rugat sa o lasam 30 de min sa verifice, si ce sa vezi, s-a gasit si bonul valoric! Explicatia: „colega care s-a ocupat de concurs este in concediu”!

Totul e bine cand se termina cu bine!

Lasă un răspuns

