Viata cand ai doi copii, iubirea se imparte sau se multiplica?

Standard

Sa incep prin a ma prezenta: sunt mamica a doua fetite minunate, cea mare are 8 ani (ii implineste in cateva zile, pe 7 noiembrie) iar cea mica are 4 anisori. Familia mea este centrul universului meu, tot ceea ce sunt si tot ceea ce fac graviteaza in jurul lor, in jurul fetitelor mele si a sotului meu.

Ne iubim fetele mult, mult de tot, uneori mi se pare coplesitor, imi dau lacrimile uitandu-ma la ele, cand le vad ca s-au facut mari, ca se joaca impreuna, cand le aud cum canta sau cum recita poezii.

In perioada cand eram insarcinata cu a doua fetita, i-am explicat fetitei mai mari care pe atunci avea 3 anisori ce se intampla, cum in burtica lui mami creste o surioara, cum vor fi ele doua prietene si se vor iubi foarte mult, cum se vor juca impreuna, dar in mintea mea, mi-am facut tot timpul probleme daca surioara cea mare nu va suferi de lipsa de atentie, sa nu se simta data la o parte sau mai putin iubita cand nu va mai fi ea centrul atentiei noastre si va trebui sa imparta dragostea noastra cu surioara.

Cand a venit momentul si s-a nascut surioara cea mica, o perioada am fost toti fascinati de noua mogaldeata din viata noastra, a primit multa atentie, si, desi am incercat sa compensam, surioara mai mare la un moment dat s-a simtit data la o parte, a inceput sa planga ca o iubim doar pe cea mica.

Suferinta ei m-a marcat, se intamplase exact ceea ce nu mi-am dorit! Am avut inca o discutie, ca de la mama la fiica, i-am explicat cum cea mica are nevoi mai multe decat are ea, cum ca si ea a fost la fel, dar iubirea mea fata de ea este la fel, poate chiar mai mare. Am inceput sa o implic in ingrijirea celei mici, o rugam sa imi aduca cate ceva, sa fie ajutorul meu, o laudam pentru fiecare lucru in parte si asa, incet, a inceput sa se simta iar iubita si importanta!

In ceea ce ne priveste pe noi, ne faceam griji ca va trebui sa impartim iubirea la doi copii, dar experienta ne-a aratat ca iubirea nu se imparte intre copii ci se multiplica iar inima noastra are capacitatea infinita de a iubi.
IMG_3502

2 răspunsuri »

  1. la multi ani pentru fetita,sa fie sanatoasa si sa te bucure alaturi de surioara ei! categoric iubirea nu se imparte,ci se multiplica.Am si eu un baiat de aproape 9 anisori si fata care pe 11noiembrie face 12 ani…pot spune ca nu a existat niciodata vreo urma de indoiala in privinta iubirii.Cand avea doi anisori fetita isi dorea foarte mult sa aibea si ea o surioara sau un fratior pe care sa il alinte si cu care sa se joace.De cand a aflat de venirea pe lume a fratiorului ei a fost cea mai fericita fetita din lume,nu s-a simtit niciodata data la o parte,din contra a fost foarte responsabila si cu toate ca nu e foarte mare diferenta dintre ei,mereu m-am bazat pe sprijinul ei.Ii iubesc in mod egal pe amandoi si ei stiu asta,nu au motiv sa se indoiasca.

    Apreciază

Lasă un răspuns

