Caut profesoara de pian!

Standard
Caut profesoara de pian pt Sorana!
Am avut o experienta neplacuta cu ultima doamna, Georgeta Popescu. Cu dansa pretul convenit a fost de 70 ron / sedinta (foarte piperat!!, La Boem Club in Bucuresti, Dorobanti, am dat mai putin si desigur primeam si factura!) dar pentru ca dansa o tinea pe Sorana 1h jumatate si pentru ca era mai aproape de noi am acceptat. Ieri ne-a facut surpriza de a cere bani in plus, pt ca sta in plus cu Sorana la sedinta!!! Ieri i-am platit 190 ron, 160 ron sedinta de ieri de pian si urmatoarea, 30 ron participarea la un concurs in decembrie.  Cand s-a dus Tiberiu – sotul meu, sa o ia acasa i-a spus doamnei ca renuntam la pian, suma este deja prea mare, si sa ne ramburseze banii platiti  (mai putin ora facuta !) Doamna Georgeta Popescu a pretins insa ca nu i-am platit sedinta facuta cu o saptamana inainte (desi desigur nici nu ne-ar fi primit fara bani! iar noi ii achitam sedintele in avans!) si nu a dorit sa ne dea banii inapoi, asa ca ora de ieri de pian a Soranei a costat 190 ron!!!! Am incheiat relatia cu dansa, intr-un mod civilizat desigur. Am fost apoi rugati, prin intermediari, „sa nu o facem de rusine”, probabil si dansa considera ca s-a facut de rusine….
Mentionez ca doamna Georgeta Popescu este o doamna distinsa, profesor univarsit, pianista si NU m-am asteptat niciodata la asa ceva.
Cat traieste omul invata insa si de aici inainte vor fi mai precauti!
2 răspunsuri »

Lasă un răspuns

