Posta romana – de rasul curcilor

Standard

M-am saturat de servicii de proasta calitate la noi in tara! Vorbesc in special despre Posta Romana cu care sunt invatata sa ma dezamageasca, dar cred ca mi-a ajuns, am depasit nivelul de toleranta maxima.

In primul rand coletul meu de la Sheinside a ajuns in posta vamala la Targoviste, adica la 50 km distanta, si trebuie sa merg sa il iau, drumul si motorina fac aproximativ cat valoarea platita pe colet, apoi cea mai mare problema ar fi timpul, trebuie sa merg doar martea, eu am copii la gradinita si scoala si un sot care este la munca de dimineata pana seara. Am fost eu ghinionista pentru ca stiu alte persoane care au primit colet de la Sheinside prin curier, direct la usa.

In al doilea rand, in micul ghiseu postal de la mine din localitate lucreaza o singura persoana, care merge si pe teren, sta si la posta. Postarita veche a iesit la pensie si a venit o alta, dusa si proasta saraca…. Ieri eu, ca un cetatean cu drepturi, m-am dus la posta sa imi ridic un colet si sa pun un altul (asta dupa ce doua zile nu am gasit postarita la posta pt ca era „pe teren”), SURPRIZA insa, nu pot trimite coletul pt ca nu are cantar…. i-am propus sa merg la magazin sa cantaresc dar mi-a spus ca nu are nu stiu ce hartii (avizul il aveam eu, deja completat de acasa). Nu stiu sigur daca aceasta postarita chiar nu are hartiile necesare trimiterii unui colet, sau este pur si simplu suficient de dusa si nu stie cum sa trimita! Si uite asa, am plecat acasa cu tot cu coletul de trimis, acum trebuie sa merg in localitatea invecinata sa pun coletul la posta, acolo sunt 3 postarite care sunt permanent la ghiseu, au si cantar si hartii.

Vina imi apartine mie! Mie mi-a trebuit sa ma mut de la Bucuresti la „tara”, sa am casa si curte mare unde sa se joace copii! Imi asum vina! Posta Romana nu are nici o vina, ofera servicii de proasta calitate dintodeauna!

Lasă un răspuns

