Cu ce ne imbracam de sarbatori?

Standard

Vin sarbatorile de iarna, Craciunul si Revelionul, un an de zile le-am asteptat cu drag si iata ca mai avem doar putin.  Parca nu mai am rabdare sa imi impodobesc bradul, sa impachetez cadouri, sa simt mirosul de cozonacilor facuti de mama!

In timp ce mama este ocupata cu pregatiri, multe si grele, am si eu pregatirile mele de facut, sa imi aleg rochiile pentru petrecerea de Craciun, si pentru petrecerea de Revelion! Voi v-ati gasit deja costumatiile? Va recomand magazinele Yokko pentru Simplitate, Calitate, si Eleganta, 3 elemente pe care mizeaza orice doamna YOKKO.

Pentru noaptea de Craciun, am ales culoarea grena, o culoare foarte potrivita! Este o rochita usoara, diafana, care iese in evidenta prin finete! Rochita aleasa este din tul elastic grena, moale, dublata cu saten elastic in ton. Corsaj din tul cu paiete negru-sidefat si motive floale, dublat cu saten elastic. Cordon de saten in talie, detasabil, inchis cu doua capse mos-baba. Se inchide cu fermoar ascuns pe lateral stanga. (click pe poza pentru mai multe detalii)

yokko1

Am ajuns si la noaptea de Revelion, in aceasta noapte trebuie sa fim indraznete, increzatoare si puternice, asa ca am ales o rochita cu fir metalic, sa fiu stralucitoare pentru inca un an intreg! Rochia este din brocart elastic multi-color cu fir metalic auriu, lejera si comfortabila, cu decolteu rotund si umeri cazuti. Se inchide cu fermoar ascuns pe mijloc spate. (click pe poza pentru mai multe detalii)yokko2

O tinuta perfecta, nu este completa niciodata fara un pantof perfect, finut si de calitate care sa ne rasfete picioarele dar sa ne si permita sa dansam toata noaptea! Ii gasiti tot pe yokko.ro . Sunt pantofi comozi din piele fina intoarsa , toc de 10cm , exterior, interior si talpa din piele naturala. (click pe poza pentru mai multe detalii)

yokko4

Cu atata caldura in suflete, nu trebuie totusi sa uitam de frigul de afara! Jacheta brocata cu catifea, fara guler, cu decolteu pe langa gat. Doua buzunare laterale ascunse, slit petrecut mijloc spate. Se inchide cu 5 nasturi imbracati in catifea, pana la baza gatului.(pentru mai multe detalii click pe poza)yokko3

Sunt mandra de alegerile mele, am ales produse lucrate cu grija, de calitate, va invit sa va alegeti si voi tinutele pentru sarbatori in magazinele Yokko sau pe www.yokko.ro.

yokko5

Sarbatori fericite, cu caldura in inima, petreceri frumoase si anul nou sa ne gaseasca mai buni, mai veseli si mai sanatosi si de ce nu, cu garderoba imbogatita!

Lasă un răspuns

