Mos Craciun are desaga plina cu jucarii de la Babytrend.ro

Standard

Un an intreg am asteptat sarbatorile de iarna, sunt fara indoiala perioada preferata din an. Imi place bucuria pe care o simt in inima cand impodobesc bradul, cand aranjez casa si la fel de mult imi place sa cumpar, sa aleg, sa impachetez cadourile celor dragi. Fericirea care este pe chipul fetitelor mele in dimineata de Craciun cand isi vad cadourile sub brad parca imi umple inima cu o caldura si o fericire nemaintalnita, si pentru fericirea acesta a lor imi place sa le creez un Craciun Magic.

Pregatirea unui Craciun Magic necesita insa munca, cercetare, liste, scrisori catre Mosul si apoi goana dupa cadouri! Anul acesta m-am hotarat sa fiu eu ajutorul Mosului si sa va ajut sa gasiti cadourile speciale pentru copilasii vostrii pe siteul Babytrend. Este usor, comod, si nu trebuie sa mai alergati prin magazinele aglomerate!

Pentru mamicile de baietei avem Jucarii – Masinute si Avioane. Desi nu am baietei, imi place sa arunc o privire si la jucariile dedicate lor, si gasesc multe cu care sunt sigura ca si fetele mele s-ar juca. Un exemplu? Cars Neon V8 simulator cu fir – Simba Toys la 369.00 lei.

cars-neon-v8-simulator-cu-fir--simba-toys_large

Gasim si Jucarii – Jucarii bebe educative pentru ca ne pasa de dezvoltarea aromioasa a copiilor nostrii iar jucariile educative dezvolta abilitatile copiilor nostri, educatia copiilor mici incepe prin joaca!

Pentru noi, la capitolul Jucarii si jocuri,  sunt convinsa ca ar face deliciul fetelor Teatrul de papusi – Step 2 la pretul de 465.00 lei, garanteaza distractia pentru ore intregi, dezvolta imaginatia si creaza o lume magica de basm pentru micutii nostrii.

teatrul-de-papusi--step-2_large

Abia astept , acum cu atat mai mult Craciunul! Atatea jucarii frumoase, imi doresc si eu sa fiu iar copil! Acum ne mai dorim zapada, si vorbind de zapada, la Babytred gasim si Saniute multe modele, pe toate gusturile, care mai de care mai frumoase! Noi am ales Sanie Rider Plus cu Sac de iarna Speedy Color Roz – Baby Dreams la 389.00 lei sa fie si frumoasa, si roz, si calduroasa!

sanie-rider-plus-cu-sac-de-iarna-speedy-color-roz--baby-dreams_large

Nu vreau insa sa desconspir eu toate surprizele, asa ca va invit  sa vizitati siteul, unde mai gasiti si alte categorii de produse: Aparate aerosoliBalansoare si leagane, si, am aflat eu ca Mos Craciun o sa aiba desaga plina cu jucarii de la Babytrend.ro!

logo

Sarbatori Fericite!

Lasă un răspuns

