ITool – doctori IT

Standard

Traim in era tehnologiei, iar telefonul, tableta au devenit obiecte indispensabile in viata noastra de zi cu zi. Telefonul sau tableta au acum un rol mult mai important comparativ cu cativa ani in urma, au mai multe intrebuintari, trimitem si verificam mailuri, navigam pe net, facem shopping – spre bucuria tuturor femeilor, deci tableta si telefonul ne-au devenit prieteni de nadejde!

Eu, primul lucru pe care eu il fac dimineata este sa imi verific telefonul, la fel si seara la culcare, este ultimul lucru care il fac, verific telefonul poate am ratat ceva… nu se stie niciodata!

Gandul ca telefonul sau tableta s-ar putea strica accidental sau… nu… imi da fiori, nu stiu daca sau cat as putea rezista fara prietenii mei de nadejde, dar niciodata sa nu spui niciodata! Mi s-a intamplat sa mi se sparga display-ul la telefon, datorita copiilor si neatentiei, si,  dupa panica initiala m-am gandit ce este de facut pe mai departe? Unde imi repar telefonul? Pentru astfel de probleme exista ITool Service GSM, unde chiar iti las telefonul sau tableta pe mana profesionistilor. Am avut noroc cu ei, sunt perfecti pentru reparatii Iphone,  m-au ajutat, rapid si am fost mai mult decat multumita! Am retinut adresa lor si oricand voi mai avea nevoie de reparatii la telefon, de reparatii Ipad voi stii unde sa apelez.

Service GSM iTool ne ofera multe avantaje:

• ofera servicii de calitate in cel mai scurt timp posibil
• raportul calitate/pret excelent
• ofera garantie pentru orice reparatie executate la noi in service  (reparatii, resoftare, decodare telefoane).
• consultanta calificata gratuita
• folosesc doar piese originale OEM sau de cea mai buna calitate
• toate reparatiile sunt facute dupa standardele producatorului
• primiti informatii complete despre problemele si variantele de reparatii ale telefonului intrat in acest service gsm din Bucuresti
• solutii complete, consultanta, service gsm online, evaluari, contracte de service, contracte de garantie si post-garantie.

ITool promite promptitudine dar si cele mai mici preturi din domeniu, va invit sa apelati cu incredere!

logo-itool

Lasă un răspuns

