Standard Shoes.ro, locul unde gasesti incaltaminte de calitate!

Standard

Imi place sa ma uit pe diverse site-uri pe net si de ceva timp imi place sa imi fac cumparaturile online, este usor, comod, rapid, nu este aglomeratie iar spre bucuria mea sunt multe siteuri serioase. In ceea ce priveste incaltamintea, am descoperit si va recomand site-ul Standard Shoes. Gasiti aici incaltaminte confortabila, la moda, pentru toate gusturile, si multe categorii de incaltaminte:,sneakers, ghete, cizme, cizme de cauciuc, cizme tip ugg, bocanci, adidati, tenisi, pantofi, balerini sandale ori mocasini. Standard Shoes pune pretul pe calitatea produselor, pe satisfactia clientilor, cu un raport corect intre calitate si pret. Incaltamintea beneficiaza de garantie si se poate returna conform legii.

Eu personal cautam pantofi de ocazie, pentru ca tot vin sarbatorile si vreau sa fiu eleganta! Am gasit o multitudine de modele, de culori si m-am oprit la cateva modele pe care as vrea sa vi le arat si voua, sa vedem, sunt si pe placul vostru?

Primii care imi plac, sunt clasicul negru, de lac Pantofii Naser cu pretul redus de 49 lei (!!!)

5363abb18598c__DSC0653

Dar de Craciun se poarta rosul, si desigur imi plac si Pantofii Treat, la pretul redus de 69 lei,

548837098eeca__DSC0689

Si pentru ca anul acesta se poarta foarte mult imprimeurile florale, iar pantofii cu imprimeu floral Lolly-pop sunt absolut superbi si sunt sigura ca vor capta atentia! Au pretul redus la 49 lei si va sfatuiesc sa nu ratati o asemenea afacere!

5372227d50c80__DSC0036

Va invit sa va cautati si voi incaltamintea potrivita pentru ca pe Standard Shoes aveti de unde alege!

Sarbatori Fericite dragelor!

Un răspuns »

Lasă un răspuns

