Eu nu sunt Charlie Hebdo

Standard

Zilele acestea vietile noastre au fost profund tulburate de noile evenimente din Franta, atacuri teroriste, ziaristi morti. Toata lumea a luat pozitie pentru ca NU ne vom pleca capetele chiar daca suntem amenintati, dar, mie personal mi se pare ca acei caricaturisti de la ziar chiar au exagerat si ma mir ca nu i-a oprit nimeni pana acum, dar nu cu gloante, ci cu hartii, metoda clasica. La fel de de adevarat este ca francezii au un simt al umorului ciudat…

Initial nu am fost extrem de afectata, eh, islamistii s-au razbunat pe ziaristi pentru ca l-au jignit in mod repetat pe profetul lor Mohamed, apoi am vazut o caricatura a Treimii – Tatal Fiul si Sfantul Duh care m-a atins si pe mine, erau intr-o pozitie sexuala… urat oricum.  Caricatura cu Tatal Fiul si Sf Duh m-a durut, in calitate de crestina insa stiu ca in Biblie scrie sa intorci si celalalt obraz… asa ca am incercat sa trec peste. Nu voi pune poza pentru ca nu vreau sa o mai promovez si eu, si asa este o aberatie! In timp ce Biblia pe noi ne indeamna sa intoarcem obrazul pe musulmani Coranul ii indeamna la razboi sfant, de aici si sangele lor fierbinte si disponibilitea de a muri pentru credinta lor!

Concluzia mea este ca acest conflict mocnea de mult, ca acei doi baieti teroristi nu erau oricum altceva decat „dresati” sa moara la comanda, ca ziaristilor trebuia sa li se impuna o limita pana la urma, era libertatea lor sa deseneze ce vor, dar libertatea lor incalca libertatea altora, si atunci nu mai era in ordine!

Eu nu sunt Charlie Hebdo pentru ca nu cred ca nici o parte a fost indreptatita sa faca ceea ce a facut! Poate unii mai mult decat altii!

Lasă un răspuns

