Valentine’s in doi! Sau cum sa mentii flacara iubirii aprinsa!

Standard

Mai sunt 10 zile pana la Valentine’s Day si ma gandesc serios sa ii fac o surpriza sotului, un weekend romantic, numai noi doi, fara copii, fara griji, fara facturi. Am ales Venetia pentru ca este un oras al iubirii, al romantismului. La Venetia imi plac stradutele imbracate in linistea noptii, plimbarile cu gondola, fosnetul apei care imi aduce mereu liniste si desigur arhitectura si traditia locala, ambele incarcate de istorie!

dor-de-venetia

Imi doresc sa vizitam Piata San Marco, sa facem o croaziera pe Canal Grande, sa urcam cu in cea mai inalta cladire din oras, Campanile di San Marco, pentru a vedea Venetia de sus, sa ne plimbam cu gondola si sa ne plimbam pe minunatele stradute venetiene.  Daca timpul ne permite mi-ar placea sa mai vizitam Biserica Santa Maria Della Salute si Podul de piatra cu mai multe arcade de la Rialto, care ascunde tot felul de magazine de bijuterii si suveniruri.

piazza-san-marco

Am gasit si un hotel intim, cu o arhitectura deosebita  Hotel Tiziano 3*** . Este situat într-o cladire din secolul al XV-lea, in cartierul Dorsoduro, la o scurta plimbare de Biserica San Nicolò dei Mendicoli. Toate camerele sunt mobilate într-un stil tipic venetian si arata spectaculos.

hotel-tiziano-venetia-1 hotel-tiziano-venetia-6 (1) hotel-tiziano-venetia-5hotel-tiziano-venetia-3 hotel-tiziano-venetia-4

Am planuit tot itinerariul, am vorbit cu mama sa aiba grija de fete cat suntem noi plecati, voi face bagajele in secret si sotului nu ii voi spune unde mergem decat pe aeroport! Nu imi ramane decat sa merg la Genius Travel pe Bulevardul. IC Bratianu, nr. 34, sector 3, in Bucuresti sa achit weekendul nostru minunat, sa imi ridic biletele si sa ma bucur de o minivacanta binemeritata! Daca nu sunteti din Bucuresti, nu va ingrijorati, au sediu si in Ploiesti:  bulevardul Republicii, nr. 130, bl 17B, si desigur sunt disponibili online si la telefon. Plata se poate face la sediu sau online, totul pentru a ne fi cat mai comod!logo-genius

Voi unde va petreceti Ziua Indragostitilor? Daca inca nu ati stabilit va recomand cu drag agentia de turism Genius Travel, pentru mine au fost exact inspiratia de care aveam nevoie!

Va doresc o luna plina de iubire, sau, si mai bine, o viata plina de iubire!

.

Lasă un răspuns

