Cadouri speciale pentru persoana speciala din viata ta

Standard

In aceasta perioada a inceput vanatoarea de cadouri pentru Ziua indragostitilor, este intodeauna greu sa alegi un cadou deosebit, special si sa fie un cadou pe care nu l-ai mai oferit pana acum. Intrebam prietenele, ele ce cumpara sotilor / iubitilor, intrebam colegii ce cumpara sotiilor sau iubitelor, cautam pe net retete de fericire si cadouri cu semnificatie, dar nimic nu pare sa ne usureze munca.

Anul acesta eu insa am gasit cheia succesului! Am planuit o zi speciala si cu ajutorul MindBlower.ro si cu siguranta voi reusi sa fac ziua indragotitilor una speciala, deosebita asa cum nu a mai fost pana acum! Anul acesta ne vom reinventa!

Sa va povestesc planul meu:

De dimineata il voi trezi cu un mic dejun in pat, voi face o omleta in forma de inimioara in tigaia speciala si ii voi pregati o cafea dulce, cu lapte asa cum ii place, servita intr-o cana de asemenea speciala! Inceputul zilei este promitator, nu? Tratament special pentru un barbat special!

tigaia-inima-1-2ydpbocruy8ydir6oxw4jkCanile-cuplu-perfect-1-2ydpbdst6dh4xg1yc6d1q8

Pentru dupa amiaza am planificate alte activitati pentru noi, si tot atunci vom servi o minunata sticla de vin rosu bine racita cu racitorul de vin 3 in 1, pregatim o atmosfera relaxata cu ajutorul lampilor retro care in care am pus lumanari parfumate!

Racitor-de-vin-3-in-1-3-2ydpbmuhrfup0xsq2jo9a8 lampi

Dupa ce am pregatit atmosfera festiva, este timpul sa ii ofer si cadoul. M-am tot gandit ce sa ii cumpar cadou de Ziua Indragostitilor, ceva care sa fie haios, deosebit, special, asa cum este si el!  Am gasit exact ce imi doream: manusi indragostite, sunt frumoase, practice, nostime si ne vor tine mereu aproape si un animalut plusat care sa ii tina companie in noptile fara mine! Cadourile sunt simbolice, desigur, cel mai frumos cadou fiind ziua speciala petrecuta impreuna, atent pregatita pentru noi doi.

Manusi-indragostite-1-2ydpc1xaqjtairdcahuxvkAnimalut-plusat-1-2ydpbdapt7cdt92gspmfb4

Sunt mandra de planurile mele si trebuie sa marturisesc ca nimic nu ar fi fost posibil fara ajutorul si inspiratia data de cadourile de Valentine’s Day de la Mindblower.ro. Ziua va fi minunata, o zi frumoasa petrecuta impreuna. Oare el ce imi cumpara mie? Sa ii sugerez subtil Mindbloer.ro?

logo_tagline

Lasă un răspuns

