Fermecata poveste a pantofiorilor

Standard

logo-pantofiorMi-au placut intodeauna sa imi imbrac si sa imi incalt fetitele dupa ultima moda, este nebunia mea, recunosc! Le cumpar intodeauna haine si incaltaminte la moda dar mai presus de toate haine si incaltaminte de calitate. Avem un dulap plin de incaltaminte copii cu toate acestea, oricand vad pantofii de copii nu ma pot abtine, sunt ca un drog pentru mine. Trebuie sa avem multe, multe perechi, sa se asorteze la fiecare tinuta in parte, trebuie sa fie pantofiori de scoala, pantofiori de plimbare, pantofiori sport, pantofiori eleganti, pantofiori de joaca.

Am invatat din experienta ca trebuie sa investesc in calitatea pantofiorilor, sa fie din materiale de calitate, piele naturala pentru ca este rezistenta, sa aiba tot piele naturala sau materiale care permit transferul de aer la interior pentru a evita supraincalzirea, sa aiba talonet pentru o buna sustinere si pentru un mers corect,  iar la copii mici este importanta si sustinerea gleznei.

Copilasii mici sau mari au tendinta de a lovi orice obstacol le iese in cale, iar pantofii trebuie sa fie parteneri de joaca de incredere, sa reziste la julituri si sa nu para obositi doar dupa o singura purtare. Tocmai de aceea pantofiorii de piele sunt cei mai potriviti, se curata usor cu o carpa moale sau cu apa si arata foarte bine chiar si dupa multe purtari.

Nu stiu ce parere aveti voi, dar eu am mare incredere in producatorii romani de incaltaminte, chiar am avut ocazia sa vizitez o fabrica si am ramas foarte placut impresionata de profesionalismul angajatilor si de calitatea materiilor prime. Am observat ca in Romania se pune mare accent pe a fabrica produse de calitate, durabile dar si estetice si ca isi actualizeaza colectiile sa fie in pas cu moda. Da, si piticii trebuie sa fie la moda!

Trebuie sa marturisesc ca munca mea de a cauta incaltaminte si frumoasa, si de calitate si rezistenta s-a usurat foarte mult de cand am descoperit site-ul Pantofiorul Fermecat. Pe pagina gasim multe categorii de produse: pantofiori, pantofiori de interior, cizmulite si ghete, incaltaminte sport, cizme de cauciuc, pentru fetite, pentru baietei, pentru bebelusi. Trebuie sa mai stiti ca in magazinul online gasiti branduri romanesti de cea mai buna calitate, precum Melania, PJ Shoes, Baby Avus, Tino, Tikki Shoes , branduri straine, precum Be Only, See Kai Run dar si propriul brand KIKI SHOES care a aparut Din Dragoste pentru Copii. Modelele KIKI sunt create de noi cu materiale alese cu mare grija pentru a oferi micutilor nostri confort, eleganta, veselie si o dezvoltare sanatoasa. Aceste modele sunt produse manual in Romania, acordand o mare atentie detaliilor. Daca nu sunteti sigur de masura potrivita copilului dumneavoastra Pantofiorul Fermecat ofera suport telefonic si pe e-mail.

Dupa cum va spuneam, am facut o mica – mare obsesie pentru pantofiorii fetitelor mele, iar pe pagina Pantofiorul Fermecat pantofiorii chiar sunt fermecati. Am sa va prezint doar cateva modele care imi plac mie, intr-o simfonie de culori de iti umplu sufletul de fericire!

pantofi--_281-of-427__1 pantofi--_145-of-427__1 pantofi--_98-of-427_ skr_mariko_purple-8889 epantofi--_425-of-427__1 pantofi--_208-of-427__1

Nu este asa ca sunt frumosi ca niste bombonele colorate? Mai presus de frumusete insa sunt pantofiori  de o calitate superioara, pentru dezvoltarea sanatoasa a picioarelor pe parcursul tuturor etapelor copilariei. Pantofiorulfermecat.ro crede cu adevarat in calitatea materialelor, durabilitatea si confortul pe care il ofera produsele distribuite iar eu va invit sa le vizitati pagina, sa investiti in incaltaminte de calitate si durabila.

12 răspunsuri »

Lasă un răspuns

