Evolio prezinta o tableta ce tinde spre perfectiune

Standard

Zilele acestea am constatat ca vechea noastra tableta, spun a noastra pentru ca desi a fost cumparata pentru mine, a fost rapid acaparata de copii, si-a cam dat ultima suflare! Merge incet, se aude intrerupt… cu alte cuvinte este pe duca! M-am hotarat sa cumpar o tableta cu adevarat buna, care sa faca fata tuturor cerintelor mele dar mai ales sa faca fata tuturor jocurilor pe care le instaleaza fetitele mele.

M-am hotarat la tableta Evolio Axis 7″ HD pentru procesorul performant Quad Core, alaturi de memoria RAM de 1 GB care asigura o operativitate sporita si rularea perfecta a aplicatiilor, chiar si a jocurilor cu grafica complexa deci fetitele mele se pot juca linistite. Memoria interna de 8 GB are o capacitate suficienta pentru gazduirea jocurilor, fotografiilor, melodiilor sau fisierelor video preferate iar eu pot linistita sa imi ascult muzica preferata!

tableta-evolio-axis-7-hd-quad-core-corporate-1

Ca femeie imi plac lucrurile frumoase, iar tableta Evolio Axis 7″ HD are un design elegant, slim – de numai 9 mm, carcasa mata cu textura anti-alunecare si antireflex, care ii permite utilizatorului sa tina bine tableta chiar si intr-o singura mana. Aspectul placut al tabletei este completat de calitatea ireprosabila a componentelor, a finisajelor si de functionarea fara repros.

Un alt atu al tabletei Axis este bateria de 3000 mAh, care ii ofera o autonomie de pana la 250 de ore in standby si pana la 6 ore de functionare continua, care este sustinuta si de procesorul de consum redus, asta inseamna ca putem lua tableta cu noi in masina iar fetele vor fi cumintele tot drumul si vor avea o ocupatie. De asemenea, Axis este una dintre putinele tablete “de buget” de pe piata echipata cu doua camere foto, una principala, de 2 MP amplasata dorsal, pentru surprinderea momentelor placute din viata utilizatorului, si una frontala, pentru conversatiile online sau poze selfie, facand astfel aceasta tableta o comoara! Tableta Evolio ruleaza sistemul de operare Android 4.4 KitKat, optimizat pentru un consum redus si o experienta multimedia completa.

Cred ca tableta Evolio Axis 7″ HD este absolut minunata, are multe puncte forte si un pret mic, aproape indecent pentru calitatile pe care le prezinta. Va invit sa o folositi si voi si cu siguranta veti fi multumiti!

evolio-logo

Lasă un răspuns

