De la tv adunate

Standard

Sunt mare consumatoare de tv. La noi in casa televizorul merge de dimineata pana seara, fara oprire, chiar daca nu se uita nimeni la el. Am si postul meu romanesc preferat, ProTv-ul, dar trebuie sa remarc scaderea drastica a calitatii programelor, a tuturor televiziunilor in general dar a ProTv-ului in special. Poate sunt eu, nu stiu, dar nu suport telenovelele turcesti, sunt penibile si mi se par greu de suportat desi nu ma uit la tv, doar le aud in fundal mergand. Subiectele sunt tampite, iertati-ma dar este parerea mea, total neverosimile, muzica trista parca iti vine si tie sa plangi si sa iti tai venele, si tot timpul oamenii aia se cearta! Cine vrea sa se uite la asemenea melodrame? Eu vreau filme pozitive, emisiuni optimiste, care sa imi aduca bucurie, nu depresie.

In categoria emisiunilor insuportabile, pentru mine, desigur, sunt si aceste noi productii romanesti, tip telenovela, jucate de actori, care nu sunt actori, jucate de amatori, jucate oribil, subiectele la fel de tampite si neverosimile precum telenovelele turcesti, dar produse cu un buget mic si de aici si actori amatori care nu au nici o treaba cu actoria! Mai bine jucate sunt scenetele de la gradinita la fetita mea! Serios!

Mut rapid pe TLC, prefer genul acesta de reality, un fel de evadare din realitatea noastra romaneasca!

Problema este ca noi devenim mai dependeti de televizor pe zi ce trece iar calitatea programelor scade dramatic, iar noi nu facem altceva decat sa ne prostim uitandu-ne la televizor.  Pana si desenele animate sunt oribile, monstrii, zombie, mutilari, vorbesc cu „drace” „fir-ar” samd.

Pacat, pacat!

Lasă un răspuns

