Se cauta blogger oficial Vegeta!

Standard

vegeta

Mama mea gateste de mult cu Vegeta, este un gust cu care am crescut pe care il cunosc prea bine, pe care si eu la randul meu il iubesc si il apreciez.  Sunt la randul meu mama, am doua fetite, iar ele cresc, la fel ca mine, cu mancaruri delicioase, facute cu dragoste in casa, in care adaug doar un strop de Magie Vegeta!

Acum Vegeta isi cauta blogger ofical, idee care m-a incantat si m-a pus pe visare, cum ar fi sa fiu chiar eu aceea! Un vis frumos! Consider cu tarie, ca as fi un bun ambasador al produselor Vegeta, pentru ca ele fac parte din viata mea de zi cu zi, pentru ca imi place sa gatesc si pentru ca imi plac provocarile si le accept si imbratisez cu drag.

Daca va doriti si voi sa participati la aceasta campanie, regulile sunt simple: Scrie pe blogul tău un articol în care să ne spui cu ce crezi tu că te ajută să fii blogger oficial Vegeta, include in articol un link catre pagina oficial Vegeta si apoi adauga linkul la pagina concursului.

Va prezint si cateva poze din retetele mele gatite cu Vegeta! Spor la gatit dragele mele!

Picture 043 Picture 057 Picture 063 Picture 166 Picture 174 Picture 176

.

Lasă un răspuns

