Unde sunt oamenii inteligenti din advertising?

Standard

Ce parere aveti voi despre reclamele de la tv? Voua va plac?

Poate nu pare un subiect care sa fie dezbatut public, insa suntem asaltati de reclame televizate, panouri, anunturi etc si fara sa vrem ne influenteaza viata!

Ati observat ca atunci cand sunt reclamele la tv sunetul este dat mai tare fata de programul obijnuit?
Scriu acest post pentru ca sunt scarbita de o reclama si a declansat atata revolta in sinea mea incat trebuie sa ma descarc. Este vorba de reclama la Croco, cu Bobonete personajul principal. Eu acum nu am nimic cu bietul Bobonete, bravo lui pentru ca este un comediant bun, dar reclama asta nu ii face cinste. Este o reclama vomitiva, vorbeste cu gura plina, isi toarna biscuiti in gura si cand vorbeste ii curge mancarea (ca sa nu spun ca o scuipa) din gura. Bleah! Pentru mine nu are decat efectul invers decat cel dorit si anume imi provoaca atata scarba incat nu as cumpara produsele lor. Intrebarea este, oare cine s-a gandit la un asemenea concept? I s-a parut oare apetisant sa ii curga aluia mancarea din gura, s-a gandit oare ca eu, in calitate de consumator, voi da fuga la magazin sa cumpar biscuiti si stixuri sa mi le indes in gura?
Oribil, va rog sa o interziceti!

Lasă un răspuns

