Silan Soft&Oils

Standard

Dragii mei,

Am avut ocazia sa testez noul Silan Soft&Oils si pot spune ca sunt impresionata, iar eu nu ma las impresionata usor. Sunt mamica si am incercat pana acum cam tot ce este pe piata in materie de detergenti, balsam de rufe….etc… pentru a ma asigura ca folosesc ce este mai bun si mai de calitate pentru familia mea. Ce m-a impresionat in primul rand la Silan a fost mirosul, da, miroase inebunitor de bine, cred ca deja sunt dependenta si ma uit prin  casa ce mai pot spala sa persiste mirosul prin casa! Mirosul se mentine in hainute si sunt mult, dar mult mai usor de calcat.

Concluzia mea este ca Silan Soft&Oils merita cumparat, merita incercat, merita banii si cu siguranta merita sa isi gaseasca locul in fiecare casa!

Astept si parerile voastre daca ati folosit, testat, si ce parere v-a lasat!
Multumesc Buzzstore pentru oportunitate!

Lasă un răspuns

