Eu cu cine votez?

Standard

A inceput campania electorala si pot sa spun ca eu, ca in fiecare an, urasc aceasta perioada! Multe promisiuni care de care mai pompoase si nimic concret, nimic interesant, nimic deosebit!
Am si onoarea deosebita sa am un socru care candideaza pentru postul de primar al unei comune din jurul Bucurestiului si sunt oarecum mai aproape de subiect.
Voi dupa ce standarde votati? Votati partidul, programul electoral sau persoana care candideaza? Eu anul acesta m-as orienta dupa candidat, facand abstractie de partidele politice care toate s-au dovedit a fi ….. la fel! Eu as vota un candidat tanar, mai de varsta mea, sa vina cu idei noi, proaspete, cu capul limpede si cu mentalitatea unei generatii tinere!
Nu, nu m-am hotarat inca, mai ma gandesc, dar va invit pe fiecare sa mergeti la vot si sa votati pentru o tara mai buna, un viitor mai bun pentru copiii si tineretul tarii!

images

Lasă un răspuns

