Despre Therme si de ce nu voi mai merge la ei!

Standard

Cred ca toata lumea din Bucuresti si imprejurimi stie ca ultima fita, la moda, este acum sa te duci la Therme! Este wow, cool, the bomb!
Am avut ocazia sa merg de doua ori, de fiecare data in zona Galaxy, cu copiii, pentru ca nu ai voie in restul zonelor cu ei. Prima data m-a sufocat atmosfera, umiditate calda, sezlonguri inghesuite,  o singura piscina, cand dadeau drumul la valuri te simteai  ca in masina de spalat! Cateva topogane, pe varste, noi adultii ne-am plictisit destul de mult. A doua zi aveam conjunctivita, trei din patru. Ne-am chinuit cu conjunctivita si nu ne-am invatat minte, ieri am fost a doua oara, sa vedem zona deschisa in afara zonei Galaxy, sa stam la soare! Ma asteptam la aglomeratie!
Cand am ajuns, coada, mare, in afara celor doua usi rotative! Lumea isi pierduse rabdarea, se certau intre ei care intra si care nu a stat la coada de la inceput! Bodyguarzi peste tot sa stea vitele in ordine, sa nu iasa din cireada! Asa m-am simtit, la coada cu bagaje in mana, cu doi copiii plictisiti care vroiau inauntru! La intrare un bodyguard (vai ce nu ii suport pe asta, niste aere de 007 si studii tot atatea cate clase are trenul!) tipa sa intram pe usa cate doi! Tipa! M-am enervat, stau la coada, in soare,  cu copiii, platesc o suma suficient de mare si in pret se include si tratamentul inuman! Cum sa tipi la clienti, oameni buni, cum sa tipi? Cum iti permiti?
Inauntru nu ai voie cu geanta, car 4 prosoape de plaja in brate!
Ne-am mai calmat, ne-am asezat, am facut o baie in piscina aglomerata!
Hai sa bem o cafea, zis si facut de ducem la zona de bar, coada, coada mare! 30 – 40 de persoane si nu era ora de varf! Doua casiere care puneau si inghetata, faceau si fresh, cafele, a durat mult! vreo 20- 25 min!
Pranzul, mancarea gen cantina la preturi supraevaluate, coada si mai mare! Ne impartim, eu la bauturi, sotul la mancare! La zona de bar un domn se certa cu un angajat Therme pe tema cozilor, vrei o bere, stai la coada, vrei la toaleta, iar coada, vrei mancare, supercoada! Angajatul de la Therme a raspuns pe ton ridicat ca este o zi aglomerata, 5000 de oameni, ce sa zic,surpriza! Eu ma asteptam la aglomeratie, oare ei nu?!?!?! Exact ca cei de la deszapezire iarna „ne-a luat prin surprindere” si pe cei de la Therme i-a luat prin surpindere, nu conta ca era duminica, ca erau 35 de grade afara, ei nu se asteptau! Trecand peste surpriza nu prea surprinzatoare a aglomeratiei folosita drept scuza, atitudinea angajatului nu se scuza! Nu ridici tonul la client! NU!
Am stat 30 min aproximativ la coada pt o Cola, o bere fara alcool si o apa! Sotul era inca la coada la mancare, inca nu ajunsese la casa! A trecut si asta, am mancat o pizza pe care sotul a numit-o „scovearga” si o salata de ton nu tocmai buna! Am trecut si peste asta, no problem, noi sa fim sanatosi si sa nu ne stricam ziua!
La plecare am platit la casa tot ce am consumat, cand m-am uitat pe bon era si un cocktail pe care noi nu il bausem! Sfarsitul unei zile perfecte! Ne-au adaugat la nota un cocktail pe bratara sotului la barul din piscina, bazandu-se pe faptul ca omul nu poate pune bonul in slip, in apa, mai are si doi copii in grija deci nu este atent la detalii!
Altceva despre Therme va pot spune, despe zona Galaxy, ca nu are un loc de joaca in afara apei, pentru copiii care ajung sa se plictiseasca! Ar trebui sa fie si un loc unde sa mai stea sa se usuce, sa isi traga sufeltul, nu ii poti tine doar in apa sau pe sezlong! Apa este calda si ok, de data asta nu am mai facut conjunctivita!

Daca ma platesc ei pe mine a treia oara nu mai merg!

 

Un răspuns »

Lasă un răspuns

