Jurnalul ueni masini de spalat vase

Standard

Dragii mei,

Am avut placerea sa fac parte din campania de testare a produselor Somat si vreau sa va prezint concluziile mele.

Am primit kitul de testare care contine:

  • tablete Somat Gold
  • Solutie de clatire
  • Solutie intensiva pentru curatarea masinii de spalat vase
  • Deo Duo Perls

Nu incerc sa va conving de ce este mai bine si mai usor sa ai masina de spalat vase, dar timpul economisit imi permite sa stau mai mult cu familia sau pe net, iar asta pentru mine constituie un bonus.

Tabletele Somat Gold sunt foarte eficiente, combinate cu solutia de clatire lasa vasele curate, stralucitoare, parfumate. Comparativ cu tabletele folosite anterior sunt mult mai bune!  Solutia de clatire este ideala si pentru alte actiuni in casa, eu am curatat masuta de sticla si chiar frigiderul pe exterior – recomand pentru fridigerele argintii sau negre! Solutia pentru curatat masina de spalat vase este o noutate pentru mine, dar recunosc ca de acum sunt mare fan, curata grasimea si reziduurile care nu sunt vizibile cu ochiul liber!

In concluzie va recomand cu drag gama Somat, sunt produse de calitate care fac ceea ce promit, curata si dau stralucire vaselor!

 

 

 

Lasă un răspuns

